Friday, June 12, 2015

Eesti Blogiauhinnad 2015 ja muu draama või traagika

Eile toimus juba kurikuulsaks saanud üritus Eesti Blogiauhinnad 2015. Kahjuks see ise jäi mul nägemata, kuid pilte ja kommentaare lugedes tundus see väga äge!
Oleks uskumatult lahe ka ise ükskord seal nomineeritud olla! :)
Kuid selle teema ümber on olnud NII palju kuulujutte, pahameelt... Ma päriselt ei saa aru, miks selline halb vari tollel üritusel taga käib! Olen lugenud ja kuulnud nii palju erinevaid spekulatsioone, arvamusi... Keda nüüd uskuda?
Mina arvan küll, et blogiauhindade jagamine on väga hea mõte - kiitus korraldajatele, et keegi üldse viitsis sellega tegelema hakata. Tean omast kogemusest väga hästi, et ega ühe ürituse korraldamine pole kiire või lihtne töö. See nõuab aega ja pühendumust!
Ning kindlasti on kõigil blogijatel hea meel, kui nende loomingut märgatakse. Blogi on enamusel ikka hobi ning need, kes sellega ise ei tegele arvatavasti ei saa täpselt ka aru, kui palju aega blogimine võtab! Kui teed seda hinge ja südamega, pole hullu! Kuid tunnustus kulub igale inimesele ära! :)
PS: Eriti õnnelik olen selle üle, et Iluexpress ühes kategoorias TOP10's on!  :)
Üleüldse on viimasel ajal blogide ümber nii palju negatiivset ja halba. See käib pea  kõikide blogide kohta - ilublogid, elustiiliblogid, arvamusblogid, beebiblogid ja nii edasi...
Miks? Ma tõesti ei oska sellele küsimusele vastata! Palun ärge valage enda viha välja nende peal, kes oma päevast või nädalast tunde blogile ja blogilugejatele pühendavad! Blogi on koht, kuhu pannakse enamasti üles elu ilus ja hea pool. Mis toimub arvutiekraani taga, seda lugejad ei tea! Olen vahel isegi seda kogenud, et on halb päev, tulen koju, teen blogi lahti, vaatan:"ooo uus kommentaar" ning sealt tuleb veel mõnus negatiivne laks ja päev on naksti jälle korras!
Ütlen väga suure rõõmuga, et negatiivseid kommentaare ei tule mu blogisse tihti ning lugejad on enamasti positiivsed ja toredad! Ning kui ka tuleb mõni halvem arvamus, ei lase ma sel enda päeva rikkuda. Kuid kui tõesti tuju on paha... Samas ma vastan alati viisakalt ja mitte õelalt, sest ma ise tunneksin ennast pärast halvasti, kui vastaksin samamoodi tagasi. Pean sellest olema targem!
Igatahes, lühikesest arvamusest kujunes pikk südamepuistamine, kuid väga tore oli see kirja panna!

No comments:

Post a Comment